ΘΕΣΗ-ΑΝΤΙΘΕΣΗ-ΣΥΝΘΕΣΗ

Μία είδηση είναι σαν ένα νόμισμα με δύο όψεις. Από την μία είναι προϊόν και από την άλλη εργαλείο. Εξαρτάται από τον τρόπο που την διαχειρίζεσαι.
Αν την διαχειριστείς ως προϊόν καταναλώνεται αδηφάγα σε στιγμιαίο χρόνο και εκφυλίζεται εκτονώνοντας την δυναμική της.
Αν την διαχειριστείς ως χειρουργικό εργαλείο-νυστέρι "καθαρίζεις" αποστήματα.
Η ηλεκτρονική εφημερίδα "Διδυμοτείχου Ανάβασις" παίζει το ρόλο του "νυστεριού" για την αναβάθμιση της πόλης μας.

"ΜΑΧΟΜΕΝΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ "

Οι συσπειρωμένες "κοόρτεις" των ενεργών πολιτών του Διδυμοτείχου ξεκινούν από το 2007 έναν δυναμικό υπερασπιστικό και διεκδικητικό αγώνα προς όλες τις κατευθύνσεις,για την προώθηση και επίλυση των προβλημάτων της πόλης μας. Ευελπιστούμε στην σιωπηρή υποστήριξη όλων των κατοίκων για την πολιτιστική αναβάθμιση και οικονομική ανέλιξη της περιοχής μας.

ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΑ ΕΦΗΜΕΡΙΔΩΝ

Πέμπτη, 24 Μαρτίου 2011

21 ΜΑΡΤΙΟΥ 2011. ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗ-ΠΕΠΡΑΓΜΕΝΑ.

ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΔΙΔΥΜΟΤΕΙΧΟΥ
(WIKI LEAKS ΔΙΔ/ΧΟΥ)

«ΔΗΜΟΣ ΤΩΝ ΑΞΙΩΝ»
Σιναπίδης Στέφανος http://sinapidistef.blogspot.com

Στις 21 Μαρτίου 2011 πραγματοποιήθηκε τακτικό Δημοτικό Συμβούλιο με κυριότερο θέμα την «Έγκριση οφειλών του Καλλικρατικού Δήμου Διδυμοτείχου οικονομικού έτους 2010», το οποίο θέμα ζητήθηκε από τον επικεφαλής της ελάσσονος αντιπολίτευσης κο Σιναπίδη Στέφανο να συζητηθεί πρώτο, μετά την συζήτηση για την «έκδοση ψηφίσματος για το Εργοστάσιο ΕΒΖ».
Αρχικά στο πλαίσιο των ανακοινώσεων-προτάσεων-ερωτήσεων ο κος Σιναπίδης κατέθεσε προς το Δ/Σ τις παρακάτω έγγραφες ερωτήσεις προς απάντηση.
ΔΙΔΥΜΟΤΕΙΧΟ
21-3-2011
«ΔΗΜΟΣ ΤΩΝ ΑΞΙΩΝ»
ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΔΗΜΑΡΧΟ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΡΜΟΔΙΟΥΣ ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΥΣ

Σύμφωνα με το άρθρο 65 παρ. 5 του νόμου 3852/2010 , περί «αρμοδιοτήτων του Δημοτικού Συμβουλίου» που είναι πανομοιότυπο με το άρθρο 93 παρ.6 του 3463/2006 Κ.Δ.Κ., όπου αναφέρεται ρητά ότι «1 μήνα πριν την από την διενέργεια των εκλογών και μέχρι την εγκατάσταση των νέων δημοτικών αρχών το δημοτικό συμβούλιο αποφασίζει μόνο για θέματα που αναφέρονται σε έκτακτες περιπτώσεις εξαιρετικά επείγουσας και απρόβλεπτης ανάγκης» υποβάλλουμε ως μέλη του Δημοτικού Συμβουλίου μετά και την απαίτηση της πλειοψηφίας των ψηφοφόρων μας αλλά και των πολιτών του Δήμου μας τα κάτωθι αιτήματα.
1)Ζητούμε να μας κοινοποιηθούν οι αποφάσεις των Δ/Σ των τριών τελευταίων μηνών του 2010, και να τεθούν εκ νέου οι κυριότερες από αυτές στην έγκριση του νέου νόμιμου Δημοτικού Συμβουλίου. Ιδιαίτερα μας ενδιαφέρει η απόφαση του θέματος κοπής των δένδρων του Δημοτικού Σταδίου Διδυμοτείχου, όπως και πιθανές αποφάσεις που οδήγησαν σε αποστελέχωση του προσωπικού καθαριότητας.
2)Ζητούμε να μας κοινοποιηθούν όλοι οι προς εκμετάλλευση κοινόχρηστοι χώροι-πεζοδρόμια που εκμισθώνουν οι επαγγελματίες του Διδυμοτείχου από τον Δήμο για την τοποθέτηση των τραπεζοκαθισμάτων τους, το μηνιαίο αντίτιμο και τα αντίστοιχα τετραγωνικά.
Και προτείνουμε στο πλαίσιο της διαφάνειας να είναι υποχρεωμένος από φέτος ο κάθε καταστηματάρχης να αναρτά σε προθήκη του καταστήματος του α)το εμβαδόν –τ.μ. του πεζοδρομίου που εκμισθώνει β) το αντίτιμο γ) ο αριθμός των τραπεζοκαθίσματων που επιτρέπεται να έχει.
3) Να τεθεί σε επόμενο Δημοτικό Συμβούλιο θέμα αναμετάδοσης από τον Ρ/Σ Διδ/χου των Συνεδριάσεων του Δ/Σ ,αρχικά σε μαγνητοφώνηση και αργότερα απευθείας όταν υπάρξει η τεχνική δυνατότητα.

Σιναπίδης Στέφανος
Κυρούδης Νέστορας
Περιστεράκης Δημήτριος

Στο θέμα της αξιοποίησης του Τεμένους Βαγιαζήτ που αναφέρθηκε από την μείζονα αντιπολίτευση με αφορμή ένα άρθρο τοπικής εφημερίδας, συμφωνήθηκε ομόφωνα ότι ο Δήμος και σύσσωμος ο λαός του Διδυμοτείχου δέχεται ανεπιφύλακτα την ένταξη και συμμετοχή στο ΕΣΠΑ αξίας 4.000.000 Ευρώ της αναπαλαίωσης και συντήρησης του Τζαμιού το οποίο θα χρησιμοποιείται σαν επισκέψιμο Μνημείο.
Αυτό το έργο όπως και τα 1.500.000 Ευρώ για τον «εμπλουτισμό με μουσειακό υλικό του Βυζαντινού Μουσείου Διδ/χου» δρομολογούνται και εκτελούνται όχι από τον Δήμο μας αλλά από το Υπουργείο Πολιτισμού.
Στο θέμα για το Εργοστάσιο Ζάχαρης, μετά από εισηγήσεις του Δ/ντη της ΕΒΖ, του προέδρου των εργαζομένων και του προέδρου των τευτλοεξαγωγέων παραγωγών Ν. Έβρου, εκδόθηκε ομόφωνο ψήφισμα ενάντια στην πρόθεση για κλείσιμο του Εργοστασίου που αποτελεί έναν από τους πυλώνες ανάπτυξης και απασχόλησης (εργαζομένων-παραγωγών) στον Βόρειο Έβρο.
Ο κος Σιναπίδης είπε πως η απλή έκδοση ψηφισμάτων (όπως και το ανάλογο ψήφισμα ενάντια στο κλείσιμο του ΟΣΕ στο Διδ/χο και στην κατάργηση των δρομολογίων τραίνων στην περιοχή μας) δεν επαρκούν, εκτός αν συνοδευθούν και από ανάλογες κλιμακούμενες κινητοποιήσεις και με την ταυτόχρονη συμμετοχή των όμορων Δήμων και όλων των φορέων της περιοχής μας.
Στην συνέχεια ξεκίνησε η εισήγηση για τις οφειλές του Δήμου μας. Το χρέος προς τους προμηθευτές για το οικονομικό έτος έως 31/12/2010 είναι 2.003.674 Ευρώ (1.282.696 Διδ/χο και 720.978 Μετ/δες). Το χρέος αυτό αγαπητοί συμπολίτες δεν αφορά ούτε τα δάνεια προς Τράπεζες (περίπου 3.300.000 Ευρώ) ούτε φυσικά τα χρέη των Δημοτικών επιχειρήσεων ( 1.600.000 Ευρώ ΔΕΥΑΔ, ΔΗΚΕΔΙ 330.000 ΔΗΚΕΔΗΜΕ 110.000). Έτσι το συνολικό χρέος μάλλον ξεπερνά τα 7.000.000 Ευρώ.
Περισσότερη αλήθεια και ακρίβεια, όταν ολοκληρωθεί η απογραφή και γίνει η έκτακτη συνεδρίαση με θέμα «απογραφή περιουσίας Δήμου-ισολογισμός έναρξης 1/1/2011».
Παίρνοντας τον λόγο ο κος Σιναπίδης ζήτησε στο πλαίσιο της δημοκρατίας και της διαφάνειας να αναγνωστούν στο Δ/Σ όλα τα ονόματα των προμηθευτών του Δήμου μας, το ποσό και την αιτιολογία της δαπάνης-προμήθειας προς τον Δήμο.
Ο επικεφαλής της μείζονας αντιπολίτευσης επέστησε την προσοχή εν είδει συμβουλής (υποβόσκουσας «απειλής») προς το Δ/Σ, μήπως αυτό αντίκειται στον νόμο περί προσωπικών δεδομένων. Κάποιοι δίστασαν, κάποιος σύμβουλος της συμπολίτευσης φοβήθηκε και συμφώνησε για τα προσωπικά δεδομένα (να το κοιτάξουμε καλύτερα…) η πλειοψηφία όμως των συμβούλων της συμπολίτευσης (έστω και σιωπηρώς μερικοί) ήταν σύμφωνοι με την γνώμη του κου Σιναπίδη.
Χαρακτηριστικά ειπώθηκε πως στην εποχή της διαφάνειας και της θεσμοθετημένης διαύγειας (από 15/3/2011 όλες οι αποφάσεις που αφορούν ποσά και ονόματα αναρτώνται υποχρεωτικά στο διαδίκτυο) δεν έχουμε κανένα δικαίωμα να υιοθετούμε σκοταδιστικά πρότυπα και συμπεριφορές, και μάλιστα ενάντια στην καθολική απαίτηση των συμπολιτών μας που διψά για ενημέρωση για τα τεκταινόμενα του Δήμου μας.
Και στο κάτω-κάτω περιμένουμε από την νέα δημοτική αρχή μια καινούρια τακτική διαφάνειας, τίμια συμπεριφορά και χρηστή διαχείριση των δημοτικών πραγμάτων σε όλους τους τομείς και ειδικά στα πολύπαθα οικονομικά.
Έτσι μέσα σε 20 λεπτά αναγνώστηκαν όλα τα ονόματα και τα ποσά, όπου αποκαλύφθηκαν πολλά και σημαντικά δεδομένα για την σύμπλευση πολιτικής εξουσίας και τοπικών οικονομικών συμφερόντων τα τελευταία χρόνια
Η μείζονα αντιπολίτευση δεν άντεξε να ακούσει τα ονόματα και αποχώρησε προσωρινά από την αίθουσα, σε αντίθεση με τους απλούς υγιώς σκεπτόμενους πολίτες που συνέρρεαν για να ακούσουν την αλήθεια.
Ο κος Σιναπίδης είπε. « Η ίδια παθογένεια που διαπιστώνουμε στο πολιτικό σύστημα και σε επίπεδο κεντρικής κυβέρνησης τα τελευταία χρόνια, την διαπιστώνουμε και στην τοπική αυτοδιοίκηση.
Στην τοπική αυτοδιοίκηση ο πυρήνας της αδιαφάνειας και της κακοδιαχείρισης που οδηγεί σε χρέη και ατελή έργα είναι οι απευθείας αναθέσεις, οι φωτογραφικές αναθέσεις, οι κατατμήσεις έργων και οι αναθέσεις σε συγγενείς αιρετών. Ένα γαϊτανάκι οικονομικών συμφερόντων και δημοτικών παραγόντων που χαριεντίζονται και αλληλοσυμπληρώνονται.»
Ο κος Δήμαρχος παρουσιάζοντας την οικτρή οικονομική κατάσταση του Δήμου ζήτησε να δημιουργηθεί διαπαραταξιακή επιτροπή ελέγχου των χρεών, γιατί κάποιοι υποστήριζαν πως ο Δήμος δεν έχει χρέη αλλά πλεόνασμα (λόγω ΣΑΤΑ κλπ).
Ο κος Σιναπίδης ζήτησε να υπάρχει διαπαραταξιακή επιτροπή ελέγχου αλλά παράλληλα να ζητηθεί και να συσταθεί «επιτροπή δημοσιονομικού ελέγχου» (που είναι θεσμική και πιο έμπειρη, όπως θα γίνει στην Αλεξ/πολη). Επίσης να γίνει διαχωρισμός των μικρών χρεών σε ποσά (που πρέπει να εξοφληθούν) και των μεγαλύτερων ποσών που πρέπει να ελεγχθούν εξονυχιστικά, και να αποφανθούμε αν οι οφειλές αντιστοιχούν πλήρως στο αντικείμενο και στην παροχή υπηρεσιών που αναγράφουν τα τιμολόγια και τα δελτία παροχής.
«Έτσι τονίσαμε ως παράταξη «Δήμος των Αξιών» πως δεν αποδεχόμαστε όλες τις οφειλές αν δεν γίνει διαπαραταξιακός και δημοσιονομικός έλεγχος αντιστοίχισης ποσού και εκτελεσθέντος πραγματικού έργου. Επίσης πρέπει να γίνει διαχωρισμός σε έργα που έγιναν με απευθείας αναθέσεις και σε αυτά που έγιναν με διαγωνισμό. Ειδικά τα 220.000 Ευρώ για «δαπάνη μίσθωσης μηχανημάτων έργου» εντός του 2010 πρέπει να ελεγχθούν εξονυχιστικά.
Αν βρεθούν αμφισβητούμενες δαπάνες να ακολουθηθεί η νομική οδός.»
«Παίζουμε με χρήματα των συμπολιτών μας και κανένας αιρετός δεν δικαιούται να αποδεχθεί χρέη που θα πληρώσουν οι συνδημότες μας αν δεν ψάξει την ορθότητά τους».
Επίσης κάποια στιγμή ειπώθηκε πως ο κος Σιναπίδης έθεσε «παγίδα» στο Δ/Σ με την «λαϊκίστικη» πρότασή του για την δημόσια αναφορά των ονομάτων γιατί έχει σκοπό να τα παρουσιάσει στην δημοσιότητα και να τα αναρτήσει στο διαδίκτυο.
Ο κος Σιναπίδης είπε το αυτονόητο, πως αυτό διευκολύνει την δυνατότητα του κάθε απλού συμπολίτη μας να μάθει την πλήρη αλήθεια (ονόματα προμηθευτών, ποσά, έργα) και να βγάλει τα συμπεράσματα του. Αυτό απαιτεί ο κόσμος, αυτό μας ζητάει καθημερινά.
Διαφάνεια, αλήθεια ,πλήρη ενημέρωση, γνώση προμηθευτών που ήταν και υποψήφιοι δημοτικοί και τοπικοί σύμβουλοι και σε ποιες παρατάξεις, τα νομικά ασυμβίβαστα (δεν μπορείς να είσαι υποψήφιος αν είσαι προμηθευτής του Δήμου πάνω από 5.000 Ευρώ) τα ηθικά ασυμβίβαστα κλπ.
Ξεκαθαρίζω πως σαν ελεύθερος επαγγελματίας αυτοαπασχολούμενος ο ίδιος, δεν έχω καμία αντιπάθεια ή και προκατάληψη με κανένα προμηθευτή του Δήμου που του χρωστούν λεφτά τα τελευταία χρόνια.
Όλη η προσπάθεια μου για αποκαλύψεις έγκειται στην εξής βαθιά ριζωμένη ιδεολογική μου πεποίθηση.
«Ότι η παθογένεια της Τοπικής Αυτοδιοίκησης που εμποδίζει την ανάπτυξη της περιοχής μας είναι η διαπλοκή δημοτικών συμβούλων με τοπικούς προμηθευτές ή εργολάβους ( που είναι οι ίδιοι ή συγγενείς τους προμηθευτές και ανάδοχοι δημοτικών έργων). Αυτό πρέπει να εξαλειφθεί γιατί οδηγεί σαν μοντέλο διακυβέρνησης σε διαφθορά και συλλογική αποτυχία των τοπικών κοινωνιών.
Όπως κανένας έλληνας πολίτης δεν θέλει μία κυβέρνηση τύπου μπανανίας (επίφασης δημοκρατίας τύπου Αιγύπτου, Τυνησίας, Λιβύης) όπου ο πρωθυπουργός και οι υπουργοί που κυβερνούν αναθέτουν τα κρατικά έργα στους εαυτούς τους ή στους συγγενείς τους και τις έμμισθες κρατικές θέσεις σε ημέτερα πρόσωπα, έτσι και εμείς από τις επόμενες δημοτικές εκλογές δεν πρέπει να ψηφίζουμε συμβούλους που είναι και προμηθευτές του Δήμου. Γιατί αυτό επιβάλλει η δημοκρατία.»
«Κατά την γνώμη μου η άλλη οδός που ακολουθήθηκε από μερικούς αρχηγούς τα τελευταία χρόνια συνιστά εκτροπή και προσβολή της τοπικής μας δημοκρατίας και μας οδηγεί σε τέλμα.»
Περισσότερα ενδιαφέροντα στοιχεία θα ανακοινώσουμε όταν συγκληθεί και προπαντός λειτουργήσει η διαπαραταξιακή 7μελής επιτροπή αιρετών και υπαλλήλων. Ελπίζουμε να γίνει σύντομα αυτό, γιατί πολλές φορές ο λαός μας λέει «αν θέλεις να θάψεις ένα θέμα κάνε μία επιτροπή».
Πάντως υπήρξε η δέσμευση του δημάρχου πως αν η επιτροπή βρει επιλήψιμα στοιχεία δεν θα δεχθεί τις επιμέρους δαπάνες και θα τα στείλει αρμοδίως. Καλός ο «τσαμπουκάς» αρκεί να μην είναι μόνο λεκτικός, και φυσικά να έχει αποτέλεσμα, να μειώσει δηλ. το χρέος του Δήμου μας.
Εγώ σαν μέλος της διαπαραταξιακής επιτροπής δεσμεύομαι ότι θα είμαι ιδιαίτερα αυστηρός στον έλεγχο Τιμολογίων και των έργων που αντικατοπτρίζουν, τα οποία κόπηκαν μετά τις εκλογές της 7ης Νοεμβρίου 2010 και αφορούν προμηθευτές που ήταν οι ίδιοι ή συγγενικά τους πρόσωπα υποψήφιοι δημοτικοί ή κοινοτικοί σύμβουλοι όλων των παρατάξεων. Επιτέλους αυτό το απόστημα πρέπει να σταματήσει
Επόμενα θέματα. Για την 25η Μαρτίου θα ξοδέψουμε για κεράσματα, στεφάνια 8.700 Ευρώ. Έκτακτη ενίσχυση 4ου Δ/Σ 2.000 Ευρώ. Προμήθεια ειδών καθαριότητας 14.800 Ευρώ, αναλώσιμων ειδών γραφείου 14.600 Ευρώ (το περίφημο 15άρι των αναθέσεων) , για φίλτρα 5.000 κλπ …
Επίσης πρέπει να σας πω, πως το πρωί της 21 Μαρτίου είχαμε συνεδρίαση Οικονομικής Επιτροπής όπου αποφασίστηκε η διάθεση 17.500 Ευρώ «για ασφάλιση των 34 οχημάτων του Δήμου» και. 24.500 Ευρώ για «συντήρηση-υποστήριξη εφαρμογής λογισμικού».
Επίσης πήραμε και αντίγραφο της έκθεσης απογραφής με πολλά ενδιαφέροντα στοιχεία που θα αποκαλυφθούν στο ειδικό έκτακτο συμβούλιο για την απογραφή και τον ισολογισμό του Δήμου Διδ/χου.
Ένα άλλο θέμα αφορούσε την «έγκριση της παράτασης μίσθωσης του δημοτικού χώρου λατομείων στο Κουφόβουνο»
Ο Δήμος μας εκμισθώνει 140 στρ. λατομείων για την εξόρυξη αδρανών υλικών σε 3 εταιρίες με ετήσιο συνολικό όφελος (μίσθωμα και ποσοστό επί του πωληθέντος υλικού) 40.000 Ευρώ. Η μίσθωση είναι μέχρι τις 31/5/2011. Από εκεί και πέρα πρέπει να υπάρχει καλύτερη διαπραγμάτευση και φυσικά να απαιτηθούν και ανταποδοτικά οφέλη για το Κουφόβουνο.
Επίσης στο Δ/Σ ανακοινώθηκε ότι μετά την κατάργηση των Νομαρχιών ο Δήμος μας έχει Τεχνικής Επάρκεια για έργα μελέτες κλπ. Άρα ως Δήμος Διδ/χου έχουμε και Τεχνική αλλά και Διαχειριστική Επάρκεια. Καιρός επιτέλους να δούμε δράσεις, μελέτες και έργα για το Διδυμότειχο τις Μεταξάδες και τα χωριά μας με συμμετοχή σε ευρωπαϊκά προγράμματα.
Τελευταίο θέμα ήταν «η έγκριση τιμολογιακής πολιτικής της ΔΕΥΑΔ για το έτος 2011». Στην αρχή διαβάστηκε η εισήγηση του Προέδρου της ΔΕΥΑ όπου προσδιόρισε το χρέος της ΔΕΥΑΔ σε 1.460.000 Ευρώ.
Εξαιτίας αυτού του χρέους , της ανάγκης να γίνουν καινούρια έργα ζωτικής σημασίας για την ύδρευση, το γεγονός ότι τιμή του νερού είναι πιο «φθηνή» (εδώ γελάμε) από άλλες πόλεις, πρότεινε την αλλαγή της τιμολογιακής πολιτικής του νερού και με κάποιους αλγόριθμους και κάποια αυστηρά λογιστικά κριτήρια ( επιχειρήματα τύπου τρόικας) προσπάθησε να μας πείσει ότι οι νέες τιμές θα είναι φθηνότερες από τις τωρινές.
Ο κος Σιναπίδης παίρνοντας τον λόγο είπε πως καταρχήν για να τιμολογήσεις ένα προϊόν πρέπει πρώτα να το προσφέρεις επαρκές σε ποσότητα και σε καλή ποιότητα προς τον καταναλωτή και μετά να ζητήσεις οποιαδήποτε μεταβολή της τιμής του. Πιστεύετε αγαπητοί συμπολίτες πως αυτή η ικανή και αναγκαία συνθήκη ισχύει για το νερό του Διδ/χου;
Από την άλλη βλέποντας την οικονομική κατάσταση της ΔΕΥΑΔ, υπάρχουν δημότες που χρωστούν από 1/1/2005 έως 31/12/2010 το ποσό των 1.189.000 Eυρώ για νερό που καταναλώνουν αλλά δεν πληρώνουν, όπως κάνουν τα υπόλοιπα «κορόιδα» που πληρώνουμε. Προσέξτε από αυτά (τα 1.189.000 Ευρώ) τα 533.000 Ευρώ είναι λεφτά που δεν πλήρωσαν οι επιτήδειοι από 1/1/2010 έως 31/12/2010 μέσα δηλ. στο προεκλογικό έτος 2010.
Άρα λοιπόν για να κάνεις σωστή τιμολογιακή πολιτική πρώτα πρέπει να διεκδικήσεις να πληρωθούν αυτά τα ποσά τα 533.000 Ευρώ. Μετά θα διαθέσεις από τα παραπάνω εισπραχθέντα, τα 330.000 Ευρώ που προϋπολόγισες ότι χρειάζονται φέτος μέσα στο 2011 για να εξασφαλίσεις άφθονο και καθαρό νερό (για κατασκευή Φ250 μήκους 2ΧΛΜ, παρέμβαση στο αντλιοστάσιο του Βάλτου, κατασκευή νέας γεώτρησης στο αντλιοστάσιο της Λεπτής κλπ).
Επίσης θα χρησιμοποιήσεις τα 800.000 Ευρώ που εξασφαλίσαμε από το ΕΣΠΑ για το 2011, για την «αντικατάσταση διπλού δικτύου ύδρευσης μεταξύ δεξαμενής Σχιστού και Διδυμοτείχου» και μετά στο τέλος του καλοκαιριού, όταν θα έχεις προσφέρεις νερό άφθονο και χωρίς διακοπές στην πόλη και στα χωριά μας, θα προβάλλεις και την νέα τιμολογιακή σου πολιτική, μετά από απαραίτητα συζήτηση με την υπάρχουσα 50μελή «Δημοτική Επιτροπή Διαβούλευσης» που δημιουργήθηκε για αυτούς τους λόγους.
Αγαπητοί δημότες πρέπει να γνωρίζεται ότι ο Δήμος Διδ/χου έχει 8.690 υδρόμετρα (4.850 στην πόλη και 3.840 στους 19 οικισμούς ,οι Μεταξάδες έχουν 2.200 υδρόμετρα). Από αυτά υπάρχουν 2.736 άτομα (για το Διδ/χο)που χρωστούν νερό και οι υπεύθυνοι δήλωσαν ότι δύσκολα μπορούν να τα εισπράξουν. Άρα πρέπει να πληρώσουν τα «κορόιδα» δηλ. οι συνεπείς πολίτες.
Εμείς δηλώσαμε πως πρέπει να γίνει προσπάθεια είσπραξης όλων των οφειλών αρχίζοντας από αυτούς που είναι οικονομικά ευκατάστατοι και μπορούν να πληρώσουν (το γιατί κάποιοι δεν πλήρωναν μέχρι τώρα, φημολογείται ότι ήταν ένα είδος ρουσφετολογικής προσέγγισης).
Έτσι να απαιτηθούν όλες οι παλιές οφειλές και να γίνει συμψηφισμός χρεών μεταξύ αυτών που χρωστούν στον Δήμο και αυτούς που τους χρωστά ο Δήμος ως προμηθευτές.
Να μην εφαρμοστεί η τωρινή φορομπηχτική τιμολόγηση και να περιοριστούν οι σπατάλες και οι διαρροές. Επίσης να προσβάλλετε δικαστικά τους παλιούς αναδόχους έργων της ύδρευσης αν τα έργα τους αποδείχθηκαν ανεπαρκή και παρουσιάζουν αποδεδειγμένες αστοχίες. Π.χ. έργο 4.300.000 Ευρώ προ 3 χρόνια για την ύδρευση εμφανίζει πολλές και συχνές αστοχίες.
Έτσι θα πρέπει να αρχίσει μία προσπάθεια για να εξασφαλισθεί το νερό που είναι κοινωνικό αγαθό και να προσφέρεται σε επάρκεια και σε ικανοποιητική τιμή.
Ένα άλλο στοιχείο, ο Δήμος μας παράγει 7.000 κ.μ. και βεβαιώνει για κατανάλωση μόνο τα 1.700 κ.μ Τα υπόλοιπα χάνονται στις ατέλειες του Δικτύου (αλήθεια πόσες φορές φτιάχτηκαν τα δίκτυα αυτά τα τελευταία χρόνια και πόσα λεφτά ξοδεύτηκαν) ενώ πολλά κ.μ. «απαλλοτριώνονται». Ένα άλλο δύσκολο πρόβλημα είναι ότι η ΔΕΥΑΔ έχει γύρω στους 20 υπαλλήλους από τους οποίους οι 17 έχουν σύμβαση έργου που λήγει στις 30/6/2011 και επίσης δεν έχει επιστημονικό προσωπικό πανεπιστημιακού επιπέδου.
Επίσης πρώτα κάνεις οικονομία φεύγοντας από τα ενοίκια ως υπηρεσία και πηγαίνοντας σε κάποιο ακίνητο του Δήμου να στεγαστείς δωρεάν, μετά μειώνεις τις δαπάνες της αποζημίωσης του προέδρου του αντιπροέδρου και του Δ/Σ (αλήθεια ποια η μηνιαία αποζημίωση όλων αυτών) και μετά σκέφτεσαι την τιμολογιακή πολιτική σου ως προς τον καταναλωτή.
Έτσι γίνεται πραγματική λαϊκή και κοινωνική πολιτική στο κοινωνικό αγαθό που λέγεται νερό και όχι κοιτώντας πρώτα τις φορομπηχτικές αυξήσεις. Αυτά είπε στην τοποθέτηση του ο κος Σιναπίδης
Στις 31 Μαρτίου θα συζητηθεί σε τακτικό Δ/Σ ο προϋπολογισμός του Δήμου Διδυμοτείχου.

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

....nai, alla ta onomata? mas ta masate oloi!

Ανώνυμος είπε...

onomata?