ΘΕΣΗ-ΑΝΤΙΘΕΣΗ-ΣΥΝΘΕΣΗ

Μία είδηση είναι σαν ένα νόμισμα με δύο όψεις. Από την μία είναι προϊόν και από την άλλη εργαλείο. Εξαρτάται από τον τρόπο που την διαχειρίζεσαι.
Αν την διαχειριστείς ως προϊόν καταναλώνεται αδηφάγα σε στιγμιαίο χρόνο και εκφυλίζεται εκτονώνοντας την δυναμική της.
Αν την διαχειριστείς ως χειρουργικό εργαλείο-νυστέρι "καθαρίζεις" αποστήματα.
Η ηλεκτρονική εφημερίδα "Διδυμοτείχου Ανάβασις" παίζει το ρόλο του "νυστεριού" για την αναβάθμιση της πόλης μας.

"ΜΑΧΟΜΕΝΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ "

Οι συσπειρωμένες "κοόρτεις" των ενεργών πολιτών του Διδυμοτείχου ξεκινούν από το 2007 έναν δυναμικό υπερασπιστικό και διεκδικητικό αγώνα προς όλες τις κατευθύνσεις,για την προώθηση και επίλυση των προβλημάτων της πόλης μας. Ευελπιστούμε στην σιωπηρή υποστήριξη όλων των κατοίκων για την πολιτιστική αναβάθμιση και οικονομική ανέλιξη της περιοχής μας.

ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΑ ΕΦΗΜΕΡΙΔΩΝ

Πέμπτη 29 Μαρτίου 2007

ΑΔΕΣΠΟΤΑ ΣΚΥΛΙΑ ΚΑΙ...ΑΛΟΓΑ


ΑΔΕΣΠΟΤΑ ΣΚΥΛΙΑ ΚΑΙ ΑΔΕΣΠΟΤΑ… ΑΛΟΓΑ ΣΤΟ ΔΙΔΥΜΟΤΕΙΧΟ

Έχουμε ακούσει κατά καιρούς για το σοβαρό πρόβλημα που αντιμετωπίζουν πολλές πόλεις της χώρας μας, ανάμεσα σε αυτές και το Διδυμότειχο, με τα αδέσποτα σκυλιά. Τα οποία στην πόλη μας λόγω έλλειψης δημοτικού κυνοκομείου, ανεπάρκειας και ευαισθησίας της τοπικής εκτελεστικής εξουσίας να οργανώσει ένα στοιχειώδες χώρο φιλοξενίας, περίθαλψης, φύλαξης και στείρωσης αδέσποτων σκυλιών, αυτά κυκλοφορούν ανεξέλεγκτα και δημιουργούν προβλήματα τόσο από πλευράς δημόσιας υγείας με την αναστάτωση των απορριμμάτων, στην προσπάθεια τους να βρουν τροφή, αλλά και αποτελούν κίνδυνο για μικρά παιδιά.
Πρόσφατο παράδειγμα αποτελεί η ραδιοφωνική καταγγελία του Δ/ντή του 3ου Δημοτικού Σχολείου για αδέσποτο μεγαλόσωμα σκυλί το οποίο παραλίγο θα δάγκωνε μικρό μαθητή έξω από το Σχολείο και ο οποίος μαθητής ευτυχώς σώθηκε μετά από παρέμβαση περιοίκου.
Το επόμενο όμως απίθανο είναι το γεγονός που συνέβη στις 23 Μαρτίου. Είναι η καταγγελία του ιδίου Δ/ντή, για την ύπαρξη αδέσποτου αλόγου το οποίο αφηνίασε στον χώρο της δοκιμαστικής παρέλασης των μαθητών του 3ου Δ/Σ, και κινδύνεψε να τραυματίσει σοβαρά τους μαθητές που έκαναν εκείνη την ώρα, πρόβες παρελάσεως στον περιμετρικό δρόμο του Διδυμοτείχου.
Ευτυχώς με την παρέμβαση του έμπειρου γυμναστή δεν έγινε κανένα ατύχημα γιατί αυτός είχε την ψυχραιμία να το απομακρύνει προς άλλη κατεύθυνση, γιατί αυτό κατευθυνόταν με ορμή πάνω στα παιδιά.
Οι πολίτες του Διδυμοτείχου ερωτούν:
1) Πότε επιτέλους θα λυθεί το πρόβλημα των αδέσποτων σκύλων;
2) Πότε θα κινητοποιηθούν οι υπεύθυνες τοπικές αρχές για την ίδρυση δημοτικού κυνοκομείου;
3) Πότε θα απομακρυνθεί το ακατάλληλο «στρατόπεδο συγκέντρωσης» αδέσποτων από τον αρχαιολογικό χώρου τoυ Βυζαντινού Κάστρου;
4) Πότε επιτέλους ο Δήμος Διδυμοτείχου θα συνεργαστεί με το φιλοζωικό Σωματείο της πόλης μας το «Κυνοσόφιο» για να ενταχθεί ο Δήμος στο πρόγραμμα του υπουργείου Γεωργίας, για την δημιουργία δημοτικού κυνοκομείου, έτσι ώστε να επιλυθεί oριστικά το πρόβλημα των αδέσποτων;

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Δεν δημιουργούν προβλήματα τα σκυλιά στους ανθρώπους, το ακριβώς αντίθετο συμβαίνει.

Το πρόβλημα των ανθρώπων με τα αδέσποτα σκυλιά είναι φανταστικό. Πραγματικό πρόβλημα, αντιμετωπίζουν τα σκυλιά, και προκαλείται βεβαίως -βεβαίως από τους ανθρώπους. Πρόβλημα που δημιουργείται γιατί οι άνθρωποι δεν τα θέλουν, ή στην καλύτερη περίπτωση τα θέλουν δεσποζόμενα.
Αν οι άνθρωποι τάιζαν τα αδέσποτα, δεν θα αναγκάζονταν να σκαλίζουν τα απορρίμματα, αν φρόντιζαν να βρίσκουν εύκολα τροφή και νερό, τότε η σχέση ανθρώπου ζώου θα απέτρεπε τέτοια προβλήματα.
Αν τα αδέσποτα που δάγκωσαν ή που κόντεψε να δαγκώσουν, δεν τα κατείχε κάποιος ματαιόδοξος, κάποιος συναισθηματικά ανάπηρος, κάποιος που αντιλαμβάνεται τα ζώα ως αντικείμενα και όχι ως οντότητες, δεν θα είχαν αποχτήσει τέτοια ψυχολογία ώστε να δαγκώνουν.
Και αν ο άνθρωπος από μικρός διαπαιδαγωγούνταν να σέβεται κάθε μορφή ζωής, δεν θα υπήρχαν κακομαθημένα παιδιά που τους αρέσει να φορτώνουν τα πάντα στα σκυλιά και στα γατιά, που ενώ τα πειράζουν και τα ενοχλούν έχουν την απαίτηση να μην υποστούν την άμυνα των ζώων.
Αν τα παιδιά διδάσκονταν τις διαφορές και τις ομοιότητες μεταξύ ανθρώπου και ζώου κανένας δεν θα δάγκωνε κανέναν.

Άρα: μπροστά σε τέτοιου είδους καταστάσεις, δεν θα πρέπει να μιλάμε για προβλήματα που δημιουργούν τα σκυλιά, αλλά για απόκτηση μιας καλύτερης παιδείας από την πλευρά των ανθρώπων.